Wpisy w kategorii: Co mi w duszy gra

Sarsa

2

Po koncercie Sarsy stwierdzam, że ta piosenka jednak jest fajna :) Na żywo mi się bardziej podobała. Może po prostu ten teledysk mnie zraził do tej piosenki. Co wy o teledysku myślicie? Nie spodziewałam się za dużo po koncercie jednak Sarsa mnie pozytywnie zaskoczyła. A na pewno nie wypaliła z testem „siema wieśniaki” tak jak to zrobiła kiedyś Doda :D Jeśli Sarsa będzie miała więcej swoich polskich piosenek to bardzo polecam wybrać się na jej koncert! :)

Kasia Cerekwicka – Puls

2

Ewelina Lisowska – Zatrzymaj się

2

„Zatrzymaj się, zostań ze mną przez chwilę
Zatrzymaj się nim zatrzyma Ciebie świat!

Dokąd biegniesz?
Czego pragniesz? Co jest ważne?
Czy odpowiedź znasz?
Ciągle nie masz czasu
Każdy dzień jak kartka z kalendarza
Spełnia się i nigdy nie powtarza…”

Czas zacząć akcję więcej ruchu! :D

0

Tak więc zaczynam dziś ZUMBĄ! :D Ale się ucieszyłam jak mama mi powiedziała, że jest możliwość, że w wakacje ZUMBA będzie prowadzona 2 razy w tygodniu :D Ruszamy się dziewczyny! :D Nie jest fajnie patrzeć na brzuch w kształcie sflaczałej piłki, o tyłku wolę nie wspominać ^.^ postawcie się na miejscu waszych 2 połówek :D Do dzieła!

P.S.
Jeśli 2 połówka też nie ma figury modela to nie rezygnujcie tylko zabierzcie go ze sobą na trening lub po prostu zacznijcie dbać o siebie a może i on wykaże jakąś inicjatywę sam z siebie ;)

Marta Bijan – Poza mną

2



1. Znają imię me, 
Znają moją twarz, nie ból ukryty w głębi mnie.
Pełen fałszu trans. 
Znów zakładam maskę, światło w oczy, muszę grać.
Przedstawienie trwa..

Ref: Nie myśl, że jest dobrze, o nie.
Choć mówią, że mam wszystko, chociaż wciąż uśmiecham się.
I dziś pnę się wysoko, na szczyt,
Gdzieś wewnątrz mnie upadam, nie mam Ciebie, nie mam nic.
Poza mną się kręci ten świat,
Choć próbuję się odnaleźć, choć minęło tyle lat.

2. Znów ktoś pyta mnie,
Jak powodzi się, znów u mnie dobrze, we mnie źle.
Każą kłamać znów,
Częstować siebie garścią tych przesłodkich, sztucznych słów.
Nie chcę udawać już..

Ref: Nie myśl, że jest dobrze, o nie
Choć mówią, że mam wszystko, chociaż wciąż uśmiecham się.
I dziś pnę się wysoko, na szczyt,
Gdzieś wewnątrz mnie upadam, nie mam Ciebie, nie mam nic.
Poza mną się kręci ten świat,
Choć próbuję się odnaleźć, choć minęło tyle lat.

Chyba brak mi już sił, by wstać
Potrzebuję Twoich rad. 
Tutaj nikt nie może ich dać
Poza mną się kręci świat.

Ref: Nie myśl, że jest dobrze, o nie
Choć mówią, że mam wszystko, chociaż wciąż uśmiecham się.
I dziś pnę się wysoko, na szczyt,
Gdzieś wewnątrz mnie upadam, nie mam Ciebie, nie mam nic.
Poza mną się kręci ten świat,
Choć próbuję się odnaleźć, choć minęło tyle lat.
Poza mną

HEY

2

HEY

Kochaj mnie mimo wszystko! To dzisiaj koncertujemy! :D

Może nie jest to najlepszy zespół na którego koncert bym chciała iść ale może będzie fajnie :D

Miłego dnia miśki! :*

ZUMBA! :D

2


Środa. Godzina 18:30. Co to znaczy? Że czas wychodzić na ZUMBĘ! :D
To jest naprawdę wspaniały pomysł tym bardziej kiedy idzie się razem z mamą :)
Poza zrzuceniem kalorii można spędzić trochę czasu razem :) Bo tańczyć każdy może! :D

Olly Murs – Up ft. Demi Lovato

3



Wpada w ucho, prawda? :)

Alan Jackson – Remember when

2